hem

Hej på er!
Har inte haft tid att blogga idag alls, kom liksom hem nu och klockan är halv 3.
Började dagen med att jobba skulle jobba till 4 men jobbade till 17.30 istället för att Claes (min arbetsledare) bad mig såå snällt!!
Åt på donken, fick ett bra erbjudande så passade på haha, det blev 6-pack nuggets och en mellan pommes.
Kom hem, tog en treo och några shots bara för att jag kände för det haha!
Skyndade mig sen till tåget igen där jag skulle träffa Lova.
Vi gick först till Willys och köpte en energidricka sen gick vi till viaskolan och satt där och pratade, sen så bestämde jag mig för att åka rutschkana och sen gungade vi samtidigt som vi lyssnade på musik och skrek över hela nynäs typ.
Sen gick vi till fröjas och mötte upp Danielle, var med henne ett tag, sen blev vi förföljda av några killar när vi lämnade av Danielle haha så det slutade med att vi sprang haha!
Därefter drog vi till centrum och mötte Olivia, Robert och Adam. Var med dom ett tag och pratade och sånt, sen fick jag skjuts hem en snabbis för behövde ringa mamma och säga att jag var hemma fast jag skulle ut igen.
Sen träffade vi Daniel och Jocke och åkte runt, vid klockan 12 fick vi bra erbjudande på donken igen denna gången var det hot wings och mellan pommes så vi bestämde oss för att åka till närmsta donken som låg nära, det var i sköndal, typ vid farsta... Men först åkte vi hem till mig och hämtade pengar.
Sen åkte vi till sköndal och åt på donken haha, 2 gånger på en dag, illa det där. Var där vid 1 och sen så åkte vi mot nynäs igen och nu är klockan som sagt halv 3 och jag tänkte duscha och kanske kolla på någon serie!
Härlig dag ändå!
Liten bildbomb från kvällen, synd att man inte kan lägga upp videos haha, vi hade som sagt väldigt roligt på gungan!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0