9 december

Hej!
Har nyss duschat och om några minuter är det ph final, sjukt taggad haha!
Skoldagen flöt på, bråkade med mamma imorse som vanligt haha..
Efter skolan så kom jag hem och kolla på ph, käka middag och drog sen ut.
Skulle möta Fredrik och bara cruisa runt i nynäs meen hans rutor fungerade inte efter att han hade tagit ner dom, så vi var tvungna att åka på motorvägen i 150 km i timmen till jordbro med öppna rutor, kan ju säga att jag typ frös ihjäl..
Det gick jävligt snabbt att fixa och strax därefter träffade vi Sammy och Antonios i vh, sen tog vi gamla vägen till tungelsta för att sen köra snabbt som fan hem för jag skulle vara hemma i tid hehe.
Nu ska jag iaf kolla på ph och sen sova, ska upp 5 imorgon så det kommer bli segt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0