tåg

Hej!
Kom hem för cirka en halvtimme sen och har bara ätit middag, så gott!
Vaknade tidigt imorse och fixade mig, åt osv och sen skulle jag ta tåget, kändes skit konstigt att ta tåget hela vägen haha eftersom det har gått bussar halvvägs hela tiden.
Jobbade 4 och en halvtimme, var rätt chill, det vart stressigt 2 gånger och då fick jag ta order från två olika platser samtidigt som jag tog betalt eftersom hon som delade ut maten inte hann ta sina ordrar, men jag skötte det galant och det var ingen som fick vänta för länge heller!
När jag hade slutat så köpte jag nuggets med mig, var så sjukt jävla hungrig, och nu har jag ätit middag också.
Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll, ska upp 6 imorgon och jobbar 08.00-14.30, men det kommer gå bra, om jag klarade av den här dagen fastän jag typ nästan grät för att jag verkligen inte orkade jobba så tog jag tag i kragen och skötte jobbet och jag överlevde!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0