skit

Hej!
Vaknade skit pigg imorse runt 6, gick upp och fixa mig och sen cyklade jag till jobbet.
Passet gick skit bra, gjorde typ inget alls men samtidigt skit mycket, fick åka båt igen men skit sakta tyvärr..
Fick sen ta hand om båttvätten!
Det här var ju mitt sista pass på sommarjobbet, det känns skit konstigt haha, kommer sakna folket som jobbar där..
Men jag är ändå inte ledig eller så, jobbar imorgon från 18.00 i älvsjö.
Om 5 dagar är det redan skola igen, får grov ångest...
Nu tänkte jag äta lite choklad för att fira att sommarjobbet är över haha!
Och snart kommer mina föräldrar hem, och då har vi skit mycket att göra tyvärr..
Imorgon ska dom till nicksta och träffa några vänner, tror inte att jag hänger med för att Valle inte kommer och då känner jag inte för att gå dit haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0