sjuk af

Hej på er!
Vaknade 05.30 idag och insåg att jag var alldelles för sjuk för att jobba på ett sånt jobb som jag jobbar på.
Försökte ringa in och anmäla mig hur många gånger som helst, somnade om sen till halv 9 och ringde då och då svarade dom.
Satt halva kvällen igår och försökte snacka skype med pappa men han bor i en liten by så det gick inte bra alls!
Så vad har jag gjort idag? Inte ett skit, åt lite frukost och druckit massa te och sen var jag en sväng på apoteket också, somnade mitt på dagen också och vaknade för typ en timme sen och har ätit lite choklad och nu ligger jag i min säng igen som jag har gjort större delen av dagen.
Mår mycket bättre nu än imorse men vi får se om jag ska jobba imorgon, vill hellre bli frisk så att jag inte missar skolan och speciellt inte nu i början!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0