roligaste dagen

Hej på er!
Vaknade 9 idag, åt frukost och sen när jag var klar så ringde Danielle och fråga om jag ville fika med henne.
Skyndade mig till centrum och lämna en lapp på nordea och sen fika vi.
Började 12.30, allt på dagens lista var typ redan ifyllt fick dock spola och skrapa bort fågelskit från piren, nice asså haha!
Sen runt 2-3 kom Winston och höll oss sällskap på jobbet, satt och snacka med han mer än vi jobba, men vi hade ändå inget att göra, sen alla var så törstiga och han var skit gullig och köpte cola och grejer.
Sen runt klockan 6 så fick jag, Winston och Tova åka båt, eftersom Winston har åkt båt i flera år så fick vi åka med bara honom!
Det var skit kul, han körde skit galet och sen gjorde massa snurrar och skit haha, sen fick både jag och Tova testa, och jag körde så äckligt snabbt haha, typ det dubbla än vad man egentligen får, fick sån jävla rush av att gasa liksom!!! Skit kul var det iaf, sen slutade vi och jag var med Winston ett tag, gjorde inget speciellt men skulle sen hem och äta middag men jag var inte hungrig så åt glass istället!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte bra att dela saliv med varandra

2015-08-15 @ 00:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0