rip <3

Hej!
Vilken dag jag har haft...
Började med att jag gick upp och fixa mig, gamla vanliga..
Hade hela morgonen en konstig känsla i magen..
Åkte till skolan, efter skolan fick jag ett meddelande från mitt jobb för att dom frågade om jag kunde komma in imorgon och jobba, och jag ville fråga mamma vad jag ska göra, ringer henne och hon berättade då att min faster hade dött och att pappa ska åka till Ukraina imorgon, jag förstod ingenting och började skrika och gråta, fick en chock... Hon var ju så ung... Hon skulle fylla 44 år om en månad..
Gick ut och kedjerökte för att lugna ner mig, jag var så ledsen så hela min kropp skaka, fick skita i lektionen vi hade helt för jag klarade inte av att vara där inne.
Så typ där förstördes min dag, men det blir ännu värre att pappa ska åka till Ukraina imorgon, finns en chans att han kanske inte kommer tillbaka...
Iaf kom hem, fick sen åka och handla mat och sen laga mat.
Blev spagetti köttfärssås, efter maten drog jag och pappa och köpte lösgodis, köpte 6 (!!!) kg, det var rea haha!
 
Iaf, ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka ta bort chocken på något sett med choklad!
Imorgon är det skola, övningsköra samt jobba, så det är STRESS STRESS STRESS, allt efter varandra, stressa sönder arslet av mig!
Från idag, innan jag åkte iväg till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0