ont

Hej!
Har sån grov mensvärk och ont i ryggen, orkar knappt röra på mig...
Somnade 2 igår kväll och vaknade halv 11.
Fixade mig snabbt som fan och drog till haninge och mötte upp Frida, var med henne ett tag och sen kom hennes bror och dom käka på donken och sen skulle jag typ hem, åkte till västerhaninge och fick skjuts av pappa till ösmo, för dom skulle till simhallen men jag ville inte så tog bussen hem.
Åt middag runt 5 och sen dess har jag bara kollat på serie.
Ska bara ta det lugnt imorgon, sova ut och grejer också.
Är såå trött!
Så det är dags att ta det lite lungt, ska även måla mina naglar imorgon och såna saker, för på onsdag är det redan skola. Fyfan... Vart tog sommarlovet vägen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0