oj

Hej!
Somnade runt 12 igår och vaknade halv 11, och var skit trött fortfaraned, men gick iaf upp.
Åt frukost och gick sen och handla med mamma, båda har fått ont i halsen och symptom på förkylning, så köpte em hel del läkemedel, sen gick vi in på kicks och jag fick med mig någon sorts puder grejs som man kan göra en hel del med.
Kom sen hem, städade och sen drog jag till tåget, åkte till handen och träffa Frida.
Var med henne ett tag och sen åkte jag hem, sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar, är skit hungrig haha!
Kvällens planer består av att måla naglarna och tvätta håret.
Imorgon är det tyvärr skola....
Detta fick jag med mig hem, ska tydligen vara skit bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0