Longday

Hallå där! Sitter just nu på tåget påväg till jobbet, är helt död, har druckit 4 koppar kaffe för att hålla mig vaken.
Vaknade rätt så sent idag, fixade mig och sånt, sa hejdå till pappa och sen drog jag till skolan, mötte upp Frida som vanligt och vi drog till hemköp och sen filmkedjan. Därefter var det skola som gällde, hade några lektioner! På psykologin fick vi en uppgift som skulle vara klar tills på fredag och jag gjorde den på tåget hem, duktig tjej! 
Fick åka hem tidigare från skolan för att jag skulle övningsköra, gick väldigt bra faktiskt! Och nu ska jag jobba några timmar, kommer vara död imorgon, för är inte hemma förrän runt 12-1 och jag ska upp halv 6 imorgon! Tagga kaffe!
Bjuder på en bild med Sofia från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0