Inkallad

Godmorgon!
Igår kväll satt jag och kolla på magic mike till klockan halv 3, somnade runt 3 och vaknade 8...
Gick upp och åt frukost, och när jag kom tillbaka till mitt rum såg jag att hade ett missat samtal från mitt jobb i Älvsjö.. Ringde upp och frågade vad dom ville och dom ville att jag skulle komma in och jobba i 4 timmar. Skulle ju egentligen till kyrkan och skulle precis locka håret men nu sitter jag på väg till jobbet och ska jobba några timmar..
Hade egentligen planer på att åka till kyrkan och direkt efter skulle jag på bio med Danielle och vi skulle kolla på den nya magic mike och det va anledningen till att jag kolla på den filmen igår haha.
Men jag tror att vi hinner iaf, kanske blir lite stressigt med tanke på mat och allt men det löser sig nog, har bara försökt få tag i Danielle men hon är nog upptagen eller något nu.
Men det löser sig alltid! Men hoppas verkligen att bion blir av, länge sen jag och Danielle gjorde något mysigt, eller nej det var nog bara 2 veckor sen haha men ni fattar!
Insåg nu också att jag inte har några huvudvärkstabletter med mig idag... Jävla skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0