Hallå i huset

Hej!
Segaste dagen på länge, somnade halv 2 och vaknade skit pigg klockan 8.
Gick upp och fixa mig, skulle ta tåget in till haninge för att möta Frida som skulle gå 11.52, cirka 11.20 så ringer mitt jobb mig och frågar om jag kan komma in tidigare? Asså klockan 13.00, skulle jobba från 18.00 egentligen.
Sa ja så åkte till jobbet, har jobbat i 9 och en halvtimme, fick 2 raster och varje rast var en halvtimme. Helt sjukt va trött jag va...
Stannade en halvtimme extra, det har varit helt med kaos idag, det har kommit sjukt många människor, helt sinnes sjukt hur många det har kommit..
Fick stå i driven mesta tiden och 3 timmar i kassan.
Skulle ta tåget som gick 23.15 men såklart så hade ett tåg gått sönder mellan Älvsjö och Stockholm Södra så dom evakuera det och det ledde till att mitt tåg var en halvtimme försenat..
Kommer typ komma hem klockan 1, och jag som måste duscha håret och grejer.
Ska möta upp Frida imorgon istället, känns som att varje gång vi bestämmer att ses så blir jag inringd på jobb haahha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0