good day

Hej på er!
Jag har haft en sjukt bra dag, först hade jag bara en lektion och sen skulle vi ha friluftsdag på rudan, började med att vi skulle orientera, det gick ju mindre bra haha!
Sen efteråt så skulle vi paddla, första gången för mig men det var svin kul haha, jävligt jobbigt i armarna efter ett tag men det va lugnt haha!
Gick sen tillbaka till skolan för att jag skulle prata med en lärare på skolan för att byta individuellt val, fick samma som jag fick som programfördjupning, utanför skolan stötte vi på Aleks, Sammy och Mattias och vi softade med dom i några timmar utanför skolan och lyssnade på musik och snacka, och sen drog vi till donken och sen skulle alla hem typ.
Kom hem käkade middag och sen drog jag och handla och kom nyss hem.
Imorgon har jag ingen första lektion eller andra heller så jag börjar 11.45, sovmorgon hehe, fett skönt!
Har bara 2 lektioner och slutar 14.45, ska jobba från 19.00 så ska softa kvar i handen ett tag typ.
Sen får vi se vad som händer :)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och om några timmar är det paradise hotel!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0