godmorgon!

Hej på er!
Vaknade rätt så tidigt idag, runt 8 faktiskt, gick upp och åt frukost och sånt och sen åkte jag och mamma och handla mat lite och nu ligger jag i sängen igen, så jävla skönt!
Ska äta pizza idag, eller kebab tror jag, äter typ aldrig pizza men är typ sugen på det, men vi får se sen vad jag väljer haha!
Pratade med Frida nästan hela kvällen igår, as mysigt eftersom jag var hemma helt själv igår och hade ingen att prata med på hela dagen så jag var fett ensam haha, satt typ och skratta mestadels också!
Imorgon är det äntligen skola, och jag börjar 9.45, as skönt!!
Pratade med pappa igår en liten stund också, saknar gubben så sjukt mycket men vi bokade biljett åt han igår så snart är min älsklingspappa tillbaka igen, om allt går som det ska det vill säga....
Nej nu ska jag dricka te och kolla på serie, om någon timme ska jag ner till pizzerian och sen ta det lugnt och sen sova typ, som sagt skola imorgon! Och då måste man vara pigg hahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0