god damn

Heeeej på er!
Kom nyss hem, så jäkla pigg vilket är jobbigt för ska upp om mindre än 7 timmar och jag har inte ens duschat eller något.
Iaf, jobbade lite mer än 4 timmar, under den tiden blev planerna rätt så ändrade, Danielle kunde inte gå på bio idag men innan det så hade jag frågat Hanna om hon skulle med, så Hanna kom till Älvsjö och allt var lite kaos, så vi åkte till Heron City, köpte biljetterna först, sen delade vi på en gyrostallrik, det var skit gott men smaka som vanlig kebab bara but still very good!
Efteråt köpte vi massa snacks på willys, jag gick ju typ all in, köpte chips, centerrulle och 2 japp och en energidricka som kommer göra att jag är vaken till klockan 3 inatt, nice!
Sen var det film time, asså filmen var SÅ FUCKING GRYYYYYYM!!!!!!! Dog typ flera gånger! :D
Den var skit rolig också haha!
Sen skyndade vi oss till bussen, väntade i cirka en halvtimme i Älvsjö på tåget hem!
Haha Hanna hade lagt lite grejer i min väska som hon skulle ta sen och jag sa att hon säkert skulle glömma grejerna, och ja vad händer? Självklart glömmer vi dom sakerna, men ska ändå träffa henne imorgon efter jobbet så hon får dom då istället!
Jobbar iaf från 8 imorgon och sen ska jag till centrum och köpa en mascara för min är slut och sen ska jag till umo är planen men vi får se helt enkelt, kommer säkert ändras haha!
Nu tänkte jag kolla en serie eller något och sen duscha och sova, är som sagt skit pigg så det här är inte så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0