Friyay

Hej på er!
Det är fredag och för dom flesta är det helg som gäller, men inte för mig eftersom jag jobbar hela helgen, väldigt segt med tanke på att jag börjar bli sjuk också!
Aja överlever allt!!
Hade bara 2 lektioner idag och en 4 timmars håltimme, som tur var kom Sammy och underhöll mig och sen käka jag lunch med Frida och Sofia och sen gick dom på sin lektion och då drog jag till centrum och mötte upp Wilma och fixa cigg till henne och sen tillbaka till skolan för att möta Sammy, Aleks och Frida!
Håltimmen gick sjukt snabbt ändå och jag hade inte så jävla tråkigt heller!
Kom hem, lämnade grejer och hämta pengar och sen cykla jag till Konsum och handla lite och sen hem och äta middag, just nu sitter jag och äter choklad och ska kolla på en serie när jag har skrivit klart det här!
Ska nog lägga mig tidigt idag, orkar helt ärligt inte jobba imorgon och funderar på att ringa och sjukanmäla mig, men tror inte att jag ska göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0