försov mig

Hej!
Imorse väckte mamma mig klockan 6 och jag somnade om som jag alltid gör, men grejen var att jag glömde sätta på alarm innan jag somnade om så jag vaknade kvart över 8 jätte pigg och bah vafan är klockan.. Och ja då började jag 8 såklart, så hann inte göra ett skit, satte på mig kläderna och drog.
Skulle egentligen gå upp tidigt och laga godaste frukosten och sen åka till shell för att köpa en sak och sen till jobbet men så blev det såklart inte.
Iaf, jobbet idag gick sjukt seg, är as trött så det är väl inte så konstigt.
Träffade Gozel igår kväll och det var väldigt trevligt, hade inte träffat henne på sjukt länge så det var kul.
Insåg idag att frisören igår gjorde något annorlunda med mitt hår, har alltid haft uppklippt och nu idag såg man inte ens det, så kollade och såklart hade jag inte uppklippt, det som var uppklippt var knappt 5 centimeter högre upp, hade förut uppklippt i halva håret eller hur man nu ska förklara, och okej jag vet att jag gnäller men det är helt sjukt hur mycket fel man kan göra på en och samma gång, har aldrig varit så onöjd...
Fan och mitt hår och naglarna är det enda som jag tar hand om men på grund av donken så har jag inga naglar och på grund av frisören så skäms jag för mitt hår nu.
 
Iaf, när mina föräldrar kommer hem ska vi käka något gott och sen ska jag ut igen med Gozel.
Har inte ätit något idag förutom en kanelbulle haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0