dum..

Hej på er!
Vaknade 6 imorse, hade varit vaken i cirka en timme tills jag insåg att jag börjar 12.30 och inte 08.00, blev inte så jäkla glad men la mig i sängen och somna om, det var rätt skönt för att jag var svin trött när jag vakna, kaos.
Gick upp strax efter 10 och fixade mig, åt och sen skulle jag cykla till jobbet.
På jobbet var det skit segt, det var alldelles för varmt för att solen stekte som fan, vilket kändes konstigt för när jag vaknade 6 så regnade det och sen när jag gick upp vid 10 så spöregnade det och åskade, kaos.
När jag slutade mötte jag upp Johanna och Sammy en snabbis och sen kom jag hem och åt, har även hunnit kolla på ett avsnitt av gg och ska snart duscha och sånt!
Imorgon börjar jag iaf 08.00 haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0