bra avslut

Idag var ett bra avslut av sommarlovet, synd att skiten är slut men samtidigt är jag jävligt nöjd över att jag klarade av att jobba så pass mycket som jag har jobbat, kommer ihåg hur i början av sommaren som jag klagade på att jag ska jobba så mycket och att jag kommer dö bla bla bla, överlever allt!!
Iaf, mötte Frida idag och hon skulle tatuera sig, blev sjukt fin och jag blev så jävla sugen själv på att tatueras.
Direkt efter mötte vi upp Gizem, träffade henne sist på skolavslutninge, skit glad blev jag iaf!
Köpte lite saker på donken och sen hemköp och sen satt vi i solen och åt chips och massa annat, skit cozy.
Sen åkte jag till Gullmarsplan, skulle lämna tillbaka ett busskort på SL center.
Tog bussen därifrån hem och åt middag, ska snart duscha och sen måla mina naglar.
Imorgon ska jag upp klockan 5 och platta håret, fixa mig och tagga till tandläkaren, har tid 07.15 och skolan börjar inte förän klockan 13.00...
Så ska bara softa i haninge halva dagen typ, köpa en eller flera energidrickor på hemköp och bara ta det lugnt!
Kommer typ dö om jag ska upp så tidigt, men det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0