trött som vanligt

Godkväll alla fina!
Just nu sitter jag och tar det lugnt, ska snart ta en dusch och ha ansiktsmask och såna grejer, myyys!
Vaknade tidigt imorse och var skit trött.
Kom till skolan och skulle ha spanska och sen efter skulle jag ha ett tal i svenska som skulle handla om abort, gick faktiskt bättre än förväntat!
På lunchen drog jag hem till Sofia och sen hade vi bara idrott, efter det skjutsade bästa Niklas mig till tåget, tur det för annars skulle jag missa tåget haha!
Var på mötet och kom hem för en timme sen, åkte tåg med pappa och sen åt jag middag, har typ inte ätit riktig mat på 2 dagar, så det var skit gott hahah!
Imorgon är det en värdelös dag.. Har matte och håltimme från 11 till 3 för att sen bara ta närvaro och 5 minuter senare få gå hem.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0