surprise motherfucker

Shit vilken härlig dag, började med att jag blev väckt klockan 8, fixade mig, åt frukost och drog till ikea och några andra affärer, köpte en rullgardin till mitt rum och en ny spegel och massa annat skit, köpte bland annat nya vita converse, dock korta och inte höga.
Kom hem och åt middag och försökte fixa klart lite grejer i mitt rum, precis när vi var klara med gardinerna så plingar det på dörren och jag öppnar och utanför står fucking FANNY, blev helt jävla chockad men ändå jävligt glad trots att jag va arg haha.
Hade ingen aning att hon skulle komma hit så det var sjukt jävla nice.
Vi snackade ett tag, efter en månad som vi inte har pratat på så hade vi sjukt mycket att prata om, käftarna stängdes aldrig.
Och sen drog vi ut lite och gick till hamnen och sen så tog vi tåget tillbaka till mig och åt glass samtidigt som vi va inne på omegle haha.
Hon gick nyss och jag satte mig här, tänkte duscha lite för imorgon väntar en lååång dag.
 

Ira fixar glass ;)
fin solnedgång även fast det var svin kallt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0