stressad

Igår så var jag i simhallen och därefter åkte vi till haninge, gick in på gina och skulle precis köpa en ny skinnjacka och tjocktröja när jag kom på att jag hade presentkort hemma från gina på 700 kr, så la undan kläderna och köpte dom idag istället, fick stressa efter skolan för att hinna köpa det innan mitt tåg skulle gå, efter det gick jag av vid nynäsgård och skyndade mig till willys för skulle köpa köttfärs.
Lagade middag både igår och idag, pluspoäng till mig haha nej men skämt åsido. Igår blev det baguetter med skinka tomat och ost på och massa basilika och annat gjorda i ugnen, blev typ som minipizza.
Idag blev det min specialare, spagetti köttfärssås.
Vaknade tidigt imorse och fixade mig och skit, drog till ösmo, träffade Hanna och sen så åkte jag till skolan.
Hade bara 2 lektioner men gjorde inte ett skit på någon lektion haha!
Imorgon börjar jag 8 och slutar halv 5, är inte taggad..
 
Haha kom på en rolig sak, blev kallad bimbo idag av något jävla killgäng som typ var 00:or, haha dooooog!
 
Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0