städning

Somnade sent igår och vaknade tidigt imorse vilket ledde till att jag har varit trött och seg hela dagen..
Åt frukost och drog till tandläkaren, var där inne i typ 2 min så de gick snabbt och bäst av allt att jag hann med mitt tåg, skulle egentligen in till tandläkaren när tåget skulle gå så jag skulle behöva vänta en halvtimme men dom tog in mig tidigare.
Kom hem och sen dess har jag lyssnat på musik från 2013 och städat min garderob och det var kaos, 6 lådor tog 3 timmar och hade massa skräp som jag nu har slängt, fanns typ såna saker som jag hade glömt att jag stoppat ner där, så illa var det.. Har liksom inte rensat den på typ 2-3 år..
Men nu är det nästan klart, orkar inte göra det mer så tar en liten paus.
 
Ikväll ska jag nog inte göra något, lite tråkigt men skitsamma.
Ska lägga mig tidigt idag, ska upp typ halv 7 imorgon eftersom jag ska till frissan, är liiite taggad men samtidigt inte, alla som känner mig vet att jag hatar förändringar och jaa, jag vet inte varför jag gör det här.
Gör det för att få bort den fula utväxten samt att ombre är skit fint, men är orolig att det inte kommer passa mig.
AJAAA nog om det haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0