pluggpluggplugg

Vaknade 9 imorse, var fortfarande trött även fast jag hade somnat om flera gånger, gick upp och åt frukost sen så kollade jag på ex on the beach och efter ddet pluggade jag lite, blev förvånad över mig själv haha.
Gick sen ut och träffa Frida och efter det träffade jag Zarha och gick ut med hennes hund och sånt, sen efter det mötte jag upp Hanna och vi gjorde inget speciellt, gick typ runt hela nynäs som vi alltid gör typ.
Kom hem och åt middag och nu vet jag inte vad jag ska göra, tror inte att jag får gå ut heller så det suger..
Här kommer resultat på håret dock syns det inte så mycket eftersom jag tog bilden i solen tyvärr. Men fixar en bättre bild imorgon kanske eller något liknande.
Det här är före
Och efter


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0