onsdag...

Hej från tjejen som hatar onsdagar, dagen var bra ett tag iaf.
Skoldagen flöt på, gjorde typ inget på lektionerna.
Taggade till donken på lunchen och hämta ut gratis kaffe.
Gick till skolan och där var det pannkakor till lunch och Sofia hade med sig nutella, så fucking gott!!
Efter det åkte vi till skärholmen och kolla några affärer.
Fick springa till tåget sen för att hinna för bussen var så jäkla seg.
Mötte Frida så hade sällskap på tåget :)
Kom hem, hämtade pengar och drog till bussen för skulle handla på willys, tydligen så hade dom ställt in min buss, så fick springa från en station till en annan för att missa tåget och bussen...
Fick gå till willys, hade handlat på willys och skyndade mig till bussen, ser en buss komma, springer som fan och så skulle tydligen inte den bussen stanna på den där busshållsplatsen.
Skyndar mig till tåget och då är tåget en kvart sen....
Vafaaaaaan, luren dog 3 gånger även fast jag hade 30 procent.
Kom hem och åt middag och nu är jag mätt och glad igen, dock har jag gjort illa mitt ben :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0