on top of the world

Min morgon började på sämsta sättet, avokadon var rutten och jag märkte det efter jag hade ätit halva för fick en skit äcklig tugga och spydde tyvärr..
Då tänkte jag okej, kan äta kakor eller kakor och kakor det är typ speciella frukost kakor men nej dom var slut för mamma tog den sista och då tänkte jag okej fine kan äta en macka, meeeeen då har vi inget fucking bröd.
Slutade med att jag drack kaffe och åt choklad.
Träffade Wilma när jag skulle ta tåget, det var trevligt eftersom det var så länge sen jag såg henne.
Matte provet gick åt helvete... Och direkt när jag kom ut från provet så såg jag att jag hade fått F på ett prov i privatjuridiken... Där tappade man all motivation som man hade kvar för skolan.
Spelade sims i typ 3 timmar sen och sen hade jag min sista lektion.
Fick sluta lite tidigare vilket var bra för då hann jag med mitt tåg :D
Kom hem, åt middag, handlade och nu sitter jag här och tänkte äta chips och kolla på biggest loser.
Äntligen har jag lov, det ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0