lång,tråkig dag

Den här dagen har varit extremt händelselös.
Vaknade tidigt, åt frukost, åkte tåg med Danielle, kom till skolan hade en lektion, drog till fredrik skolan och mötte Danielle, gick tillbaka till skolan och hade en redovisning på spanskan, lunch, en lektion till och sen slutade jag.
Satt med Sammy lite mer än 1 timme.
Tog sen tåget hem och snackade med Lova.
Kom hem, har proppat i mig massa skit och är nu proppmätt vilket suger eftersom jag ska äta middag om en halvtimme.
Sen ikväll ska jag simma och ta det lungt.
Häromkvällen skrev jag ett blogginlägg som jag inte har publicerat för att det är väldigt känsligt ämne, det handlar om ätstörningar... Får se om jag kommer lägga upp det eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0