godnatt

Tänkte duscha och sen sova, är så trött och ska upp 8 för att hinna fixa mig innan dom stänger av vattnet här vid 9.
Efter det ska det komma någon jävel mellan 10-11 tiden för att besikta vårat hus..
Efter middagen kom Hanna hit, vi började kolla på en skräckfilm som heter Ouija, den verkar fett bra men det började lagga sjukt mycket och både jag och Hanna var as trötta så hon drog typ nyss hem.
Som sagt nu ska jag duscha och sen sova.
 
Btw i inlägget under när jag visar min ombre ser jag sjukt blond ut och jag kan lova att så är inte fallet.
Får ta en bättre bild för att man ska se att jag inte är så himla blond utan det är bara topparna som är ljusa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0