Godkväll

Fan vilken mysig kväll jag har haft med bästavän!
Började med att vi åkte till willys, stötte innan det på Hanna och snacka med henne några minuter innan hennes buss kom.
På willys köpte vi cider och sen köpte vi annat.
Fanny hade med sig chips så vi tagga ner till hamnen och satte oss där i solen, sen så vart det kallt och då skulle vi dra hem till mig men stannade ute ett tag utanför mig och gunga typ.
Kom hem och så åt vi lite, sen så chillade vi lite på mitt rum, var inne på omegle(standard) och lyssnade på musik och sen helt plötsligt bestämde vi oss för att klippa sönder mina jeans, resultatet blev fan bra haha!
Hon drog nyss vilket är väldigt tråkigt tyvärr..
Ska snart göra iordning mig för sängen, är rätt så trött!
Men fööööörst, en liten bildbomb från kvällen!



Man ser rätt så dåligt men det där är typ resultatet på byxorna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0