skolan

Sitter just nu i biblioteket i skolan och försöker "plugga" det går bra haha!
Igår kväll kollade jag på ph även fast jag var skit trött fast kunde ändå inte somna förän klockan slog 12.
Var väldigt jobbigt att gå upp klockan 6 imorse men hade inget val.
Gymmade en timme med Hanna, körde helkropp och känner redan att jag har ont i hela kroppen så kommer få träningsvärk imorgon haha!
Kom hem vid 9 tiden och duschade och åt mat sen så sminkade jag mig medans jag lyssnade på gamla låtar, fan vilka flashbacks man fick..
Tog sen tåget och har bara haft en lektion, eller sitter på min andra lektion nu. Bästa av allt så är min sista lektion inställd så slutar 3 :D
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0