skola

Sitter just nu i skolan och kollar på "Friends"
Skolan har inte börjat än men jag fick skjuts av pappa till skolan så vi åkte hemifrån lite senare än halv 8 och var här strax innan 8.
Lektionerna börjar inte förän kvart i 10 så sitter och chillar för mig själv för ingen från min klass är här.
Slutar kvart över 2 men ska åka hem med pappa och han kommer typ 5 så får chilla kvar i skolan haha!
Vaknade 6 imorse men var så fucking trött så kunde inte gå upp förän klockan var 7 och behövde ju inte stressa till tåget som tur är haha!
Men det värsta av allt att det spöregnade och bilen stog i garaget men jag hade sovit med flätor så ville ha lockar i håret så fick springa till bilen, och dom som känner mig vet hur nära det är haha, MEN jag blev riktigt jävla andfådd hahahahahah.. Jävla astma asså.. Fick ju springa snabbt för att inte bli blöt :(
Världen tråkigaste inlägg och ni som orkade läsa, jag tycker fan synd om er som läser om mitt tråkiga jävla liv hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0