shit va pin

Helloo!
Kom hem för en timme sen från skolan, har börjat älska måndagar, har bara 3 lektioner som är rätt chill haha!
Kom iaf hem och åt lite för åt varken lunch eller frukost idag, eller till lunch åt jag 2 knäckemackor, men det är ju ingen mat haha!
Snart kommer mina päron hem och då ska vi äta och efter det ska jag och Hanna dra till umo, är fett orolig..
Sen vet jag inte vad som händer, vi får väl se helt enkelt.
Imorgon är det iaf tisdag och för mig innebär det ju att jag börjar 12 men slutar halv 5 dock, men ska snacka med Hanna och se om vi kan gymma på morgonen :)
Asså jag har ingen fantasi längre om vad jag ska skriva om, någon gullig som kan komma med tips? :D
Bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0