forgot

Glömde bort att blogga idag hehe..
Iaf vaknade rätt så sent och åt frukost sen så åkte vi till simhallen och därefter åkte vi till Länna, hade glömt mobilen hemma så när man kom hem hade man massa nya meddelanden haha..
Har inte gjort något mer efter det, vi åt middag sen så kollade jag en stund på big brother och sen så pratade jag med Jakob i 2 timmar, och direkt efter ringde jag Fanny och pratade med henne, sen gick jag ut med Hanna, hade inte träffat henne på ett tag så vi hade ganska så mycket att prata om!
Ringde Fanny på vägen hem och nu har vi pratat i en halvtimme.
Ska väl lägga på snart och sen ska jag duscha och dricka te med honung i för har sååååå ont i halsen.
Och sen ska jag nog sova, skola imorgon så då måste man gå upp tidigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0