årstaberg

Hello!
Har varit ganska så upptagen hela dagen.
Vaknade vid 10 och åt frukost sen så städade vi som alla andra lördagar.
Efter det åkte vi till Haninge Centrum för jag behövde nya byxor.
Köpte 2 par jeans och en tröja.
Kan lägga upp en bild imorgon, har inte hunnit ta en bild idag haha!
Sen så åkte vi till andra affärer och köpte mat.
Kom hem och lagade kycklingsallad, blev fan skit gott!
Sen när vi precis hade ätit klart så hade jag 5 minuter på mig att byta om, sminka mig och dra till tåget.
Hade sovit med flätor och när jag sprang ut så hade jag släppt ut den ena flätan medans den andra fortfarande var kvar, försökte fixa det medans jag sprang och prata i telefon, måste ha sett skit roligt ut haha!
Iaf hann med tåget och skulle åka till årstaberg.
När jag var framme så plockade Jakob och hans pappa upp mig, och så åkte vi hem till Jakob.
Där så kollade vi på 2 filmer och myste!
Kollade ett tag på "Open grave" men den va så dålig så vi bytte till "paranormal activity: the marked ones".
Sen så skulle jag hem så han hängde med mig. Kom hem för en timme sen och har bara hunnit duscha!
 
Hahah fysatan vad lång texten blev! Men så blir det när man inte bloggar på en hel dag och det händer massa grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0