whistle

Vaknade 8 imorse av att min telefon ringde. Gick upp åt och fick sen springa till tåget och möta upp Sandra som skulle komma hit lite snabbt!
Vi lyssnade på musik medans jag fixade mig och sen så åkte vi till handen och träffade Alexandra och sen resten av klassen. Vi var inne en snabbis på en matäffer, köpte en sockerdricka och 2 kexchoklader och det slutade med att jag slängde mer än halva dricka och 1 och en halv kexchoklad haha!
Vi åkte iaf in i stan och kollade på en holländsk film som handlade om mobbning, började gråta 4 gånger haha, men det var mest för att det var så synd om killen och att jag kände igen mig själv i det där ganska mycket :/
Efter det åkte vi in till TC, mötte upp Jakob och sen åkte vi hem till honom och kolla på någon film och myste och sen så skulle jag åka hem, kom hem för en halvtimme sen och har bara hunnit äta middag!
Nu ska jag plugga och sen försöka hinna kolla på big brother eller paradise hotel, får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0