what are words?

Hej!
Sitter just nu  och lyssnar på musik, känns som om att jag gör det hela tiden hehe!
Skoldagen idag har varit skit rolig. Flummat alldelles för mycket..
Hade en engelska redovisning som gick bättre än jag trodde men om jag hade pluggat skulle det gått ännu bättre :/
Ska åka till simhallen om ett tag, ska bli skönt!
Asså jag vet inte vad som händer med mig.. Jag äter mat och sen efter en halvtimme är jag skit hungrig igen..
Åt liksom lunch i skolan och sen efter ett tag, blev jag hungrig igen.
Kom hem och åt 2 mackor och en skål med yoghurt och musli och är redan hungrig igen fast jag åt för 40 minuter sen..
Blir fan orolig....
Bjuder på några bilder, har inte lagt upp bilder på länge haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0