oj

Hej! Dagen idag har varit helt okej, bästa med allt är att det SNÖADE :D
Dock blev allt så jävla slaskigt..
Va hos tandläkaren, våran sista lektion var inställd så det var skönt :)
Kom hem ganska tidigt, städade och lagade mat och sen åkte vi och handla!
Kom hem och har bara sett paradise hotel och pratat i telefon i typ 1 timme..
Kom på nyss att jag har spanska prov imorgon som jag inte har pluggat på och så kom jag på att jag har en engelska inlämning som skulle vara klar typ innan lovet.. Hehe oups..
Och jag orkar inte plugga ikväll heller hahaha, det känns ju jävligt stabilt..
Men måste iaf göra engelskan och spanskan så kanske jag kollar igenom, men det tror jag fan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0