nein

Har hittills haft en standard söndagsmorgon.. Vaknade, åt frukost och åkte till simhallen, efter det så handlade vi mat.
Ikväll blir det spagetti köttförsås eftersom jag ska laga mat :D
Nu ska mina föräldrar ut på en promenad vilket innebär för mig att sitta och kolla på film eller ha musik på högsta, cozy om jag får säga det själv!
Igår kväll så pluggade jag faktiskt, sen så kollade jag på en ganska rolig film som hette "Monster in law" och efter den började jag kolla på "27 dresses" men eftersom den inte hade översättning så var inte lika kul att kolla även om jag förstår.
Idag blir det nog att bara ta det lugnt, mår lite dåligt så orkar inte göra så mycket :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0