musik

Hej!
Vaknade skit tidigt idag och trodde jag skulle somna när jag stog och sminka mig för att jag var så jävla trött..
Skoldagen gick bra, hade idrott och där hade vi bara step test, inte så jobbigt direkt.
Efter det hade jag prov i religion, hoppas det gick bra, skrev det mesta men tror jag glömde något, känns som det iaf...
Sen så tog jag tåget hem eller aa inte hem för skulle gymma, så gick av i ösmo, gymmade lite mindre än en timme och efter det så simmade jag för mina föräldrar kom till simhallen, sen så bastade jag, så jävla skönt när armarna skakade efter ett gympass och simning..
Kom hem och åt och har hunnit göra en idrottsinlämning som skulle in idag.
Nu ska jag sätta mig och plugga för ett samhällsprov som vi har imorgon och duktig som jag är så hade jag glömt boken i skolan i typ 2 veckor så har inte kunnat plugga.. Tur att jag inte glömde den idag annars skulle jag vara körd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0