lista

Haha hittade någon jävla frågelista eller vad man nu ska kalla det här, och eftersom jag har svintråkigt så tänkte jag svara på skiten.
 
Hur gammal är du?- 17 år
När fyller du år? -17 juli
Vart bor du? -Nynäshamn
Vilken skola går du i? -Fredrika Bremergymnasiet
Är du singel? -yes
Trivs du med det? -aa
Är du kär? -nej
Oskuld? -nej
När hade du senaste förhållandet? -Aldrig, hade väl bara när man var liten men inget som varit seriöst.
Vem kramade du sist? -Fanny
Vem kysste du sist? -Jakob
Vem slog du sist? -Haha har ingen aning, säkert Danielle eller någon.
Har du haft sex med någon du inte är kär i? -tyvärr så
Har du haft sex på fyllan? -Been there, done that
Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? -Gråtit och sen gjort abort..
Brukar du dricka alkohol? -Händer väl ibland
Brukar du röka?  -aa tyvärr
Har du varit i slagsmål? -Hahaha aa med Hanna i 6an hahah!
Har du snattat från en affär? -yes
Vem ringer du när du är ledsen? -Fanny
Vem litar du mest på? - Mig själv, haha nej driver litar på många av mina vänner tyvärr, berättar typ det mesta för alla..
Har du någonsin gjort något dumt? - AA för många gånger..
Har du någonsin gråtit offentligt? -Typ varje dag när jag var liten, inte lika ofta nu iaf, men ja
Har du någonsin gråtit över en kille/tjej?  -ja..
Hur mycket väger du? -hemligt ;)
Har du haft sex på en offentlig plats? - Hahahaha kan man väl säga
Kan dina föräldrar lita på dig? -NEEEEEEEEJ aldrig i livet
Har du några rykten efter dig? - Har jag säkert, vet iaf att jag hade det när jag var yngre, men nu så kunde jag inte bry mig mindre.
 

Haha ni som orkade läsa igenom allt vet lite mer om mig nu ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA bästa slagsmålet man har varit med om :D

2014-11-13 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0