hej bloggen

Fyfan vilken töntig rubrik men nu så får det fan vara så.
Hade ett matte läxförhör idag, tyckte det gick skit bra och det gjorde det också, fick alla rätt :D
Hade dock inte pluggat...
Däremot samhällsekonomi provet gick mindre bra, hade pluggat ganska mycket men vi får väl se, får nog ett E iaf hoppas jag!
Dagen idag annars har varit skit dålig, varför vet jag inte..
Hade dock skit kul på lunchen ;) (Alexandra och Sandra, ni vet vad jag menar.. Elof hahahahahah)
Sen på vägen hem hade jag och Sandra flumhumör och vi var allmänt trötta så vi skrattade typ åt allt.
Kom hem och åt middag och sen så handlade vi och nu sitter jag här och ska börja plugga lite..
Asså vad har hänt med mig haha, har börjat plugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0