Gymdag

Heej!
Vaknade imorse skit trött..
Gick upp och åt lite frukost och sen så fick jag som vanligt springa till tåget... Morgonträning haha ;)
Var iaf skit kallt ute..
Hade några lektioner,på idrotten så var vi och gymma och sen på mentorstiden så fick vi städa och julpynta för att det är öppet hus ikväll på mitt gymnasium och då måste det se fint och mysigt ut..
Direkt efter skolan drog jag, Alexandra och Sandra till ett gym i haninge, Friskis och Svettis, andra gången gillt på en dag haha!
Tog sen tåget hem och skulle åka till simhallen och simmade lite, men var alldelles för trött och hade värsta migränattacken så jag bastade istället!
Kom hem för en timme sen och har bara hunnit äta!
Ska typ kolla på big brother och paradise hotel och sen ska jag lägga mig!
Fina Sandra och Alexandra och Melker haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0