......

Dagen igår var både skit bra och världssämst..
Fick tillbaka kontakt med en person, blev skit glad men samtidigt kände jag mig som största fittan..
aja nog om det, somnade runt 11 och gick upp lite innan 11. Gick upp och åt frukost och sen städade jag, och sen dess har jag bara suttit och kollat på youtube på size in the park 2014, när steve angello var på kungsträdgården, det var en jävligt rolig kväll men vissa saker gjorde den till skit tråkig haha :/
Ska resa mig upp och ta en treo, har extrem migrän, känns som jag kommer dö typ..
Idag ska jag inte göra så mycket, kolla serier och försöka plugga, sen ska vi äta god mat.
Asså kan inte fatta att det bara är 15 dagar kvar tills jag åker utomlands, det innebär att det är ungefär en månad kvar tills det är nytt år och sen efter ett halvår fyller jag 18, har sån jävla panik över att fylla 18..
Viiiiiiiilll inte :(
Önskar att jag kunde vara 14, 15 eller 16 hela livet, vill inte bli vuxen, då måsta man ta så mycket ansvar själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0