äckelfan

Den här dagen var verkligen inte bra!
Var och simmade fast orkade inte så mycket så sket i det..
Bastade istället och sen så ville jag dra ut men fick inte så fick typ psykbrott och börja gråta, helt sjukt att man kan få sån panik om man sitter hemma såhär länge, har ju inte heller varit i skolan på länge så det känns ju ännu värre att det blir helg nu..
Har kollat på en film "The other woman" skit rolig, rekomenderar den haha!
Men även om jag såg en bra film så var inget fortfarande bra och det blev ju inte bättre av att jag lyssnar på gamla låtar som påminner mig om sommaren, typ när jag var i skövde, asså nu vill jag bara förklara varför den helgen var så bra, för ingen verkar fatta, men det var mest för att vi gjorde jävligt roliga saker och det bästa av allt var att jag slapp mina föräldrar ett tag, och eftersom Fanny hade FF så var det en känsla av att man hade flyttat och folk som känner mig vet hur mycket jag längtar till att flytta hemifrån... Det är helt sjukt hur mycket en liten sak kan betyda..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0