whatever

Jag suger på blogga men har typ inga läsare längre så palla bry sig ens?? Aja för dom som fortfarande läser, sitter just nu och väntar på maten är fett hungrig! Ska kolla cm ikväll och bara ta det lugnt för har migrän och pallar inte göra något.. Dagen idag har varit lång och jobbig men ändå bra på något sett? Iaf började dagen med att jag träffade Sandra och Alexandra, har saknat Sandra jätte mycket :( Sen hade jag engelska och då gjorde vi inte så mycket, sen historia... Sen hade vi spanska och då fick vi kolla på film :D Sen matte läxförhör som jag inte pluggade på (duktigt Ira jävligt duktigt) Sen sista var ungdomskulturer med en vikarie.. Och sen tog jag tåget hem och nu sitter jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0