Helvete

Fan dagen hade börjat så jäkla bra, vi åkte till farsta och jag fick med mig ett par skit snygga och ganska så billiga jeans från gina tricot och dom kostade bara 400 kr.
Men sen när vi åkte till Länna till bauhaus och vid parkeringen så var vi med om en liten bilolycka, asså det hände inte så mycket med våran bil, bara några skrapmärken men den andra bilen fick värsta bucklan på dörren.. Och jag är så fucking skakis fortfarande, asså mina händer skakar så mycket att jag knappt kan skriva det här.. Iaf det hände för typ en halvtimme sen och när vi väl gick in på bauhaus så hade vi glömt varför vi kom dit för alla blev så skrämda... Men nu sitter vi i bilen påväg hem. Ska köpa lite mat på willys också sen ska jag hem och bara lugna ner mig haha! Asså tror inte ni fattar hur rädd jag blev för från ingenstans så hörde jag mina föräldrar skrika och svära som fan sen så började pappa backa fort som fan och sen kom krocken! Och sen svärde dom ännu mer hahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0