Sängen

Ligger just nu i sängen, kollar runt på olika saker i mobilen, ska snart sova tror jag.. 
Träffade äntligen bästa Fanny igen, sist jag såg henne var på påsklovet och det var i april :o
Saknade henne som fan.
Det första hon gjorde när vi träffades var att bitchslapa mig hahah!
Sen så fick jag en låååååååååång kram! skit mysigt haha, sen så skulle jag följa med henne en bit hem och det började spöregna så jag blev helt jävla blöt, mitt hår var verkligen helt blött, det droppade från det när jag kom hem haha!
Sen så kollade jag på 2 avsnitt av gossiö girl och tycker inte att det är så bra än men får se, ska kolla max på 5 avsnitt om det fortfarande suger så skiter jag i det :)
Haha en bild från mystory på snapchat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0