regn.. :(

Åhh vilket skit väder det är ute.. Det regnar som fan..
Va ju och gymmade imorse, det var skit lätt att vakna så var inte trött, sen på gymmet så körde jag intervaller igen, haha älskar att köra det :)
Sen när jag skulle ta tåget hem så regnade det så himla mycket och mitt tåg var 20 min försenat, skit kul..
Har varit hemma ett litet tag men har hunnit göra ganska mycket, jag har duschat, ätit lunch och ringt min arbetsgivare, fick höra att jag ska hålla på och måla och snickra och grejer.. Skit kul då måste jag klippa bort mina långa naglar..
Aja whatever det ska bli kul ändå, förutom att jag börjar jobba klockan 8.
Ska kolla på pll senaste avsnitt oxå, hoppas verkligen att det är bra avsnitt för har suttit och väntat skiiit länge :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0