midsommar

Hej på er! Vaknade rätt så sent idag, runt halv 11. Åt frukost och städade, fan när jag skulle ut från mitt rum så hängde det en spindel precis bredvid mitt rum, först trodde jag att det var en fluga så jag tänkte putta till den men sen såg jag att det var en spindel och då började jag skrika så pappa springer till mig och bah vafan hände, så står jag där och pekar på spindel och kan inte prata och han börjar först garva sen blev han arg för att han fick resa på sig, så jag bad han ta bort den men han ville inte,han bah du kan ju suga upp den med dammsugaren, så fick göra det :( Sen när vi var klara så åkte vi till Länna, köpte jordgubbar och kräftor :D Kom hem för en timme sen typ, ikväll ska jag inte göra ett skit, ska bara kolla på gossip girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0