@hemma

Kom nyss hem från gymmet, vaknade 7 för att dra till gymmet. Trodde jag skulle vara helt själv, men nej det var fan proppfullt.. Mest pensionärer..
Men det gjorde inte så mycket,körde intervaller och jag som fortfarande har träningsvärk i benen höll på att dö.
Ska baka nu, och sen äta lunch och städa.
Igår skulle jag kolla på gossip girl men det blev inte av för drog till ösmo och skulle köpa något men det var stängt och tågen gick bara en gång i timmen så va tvungen att stanna där i en timme..
Sen pratad jag med Fanny till 11 och då skulle jag lägga mig, men kunde inte somna förän klockan va 1 ändå..
Men ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på gossip girl hahah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0